Търсене в този блог

петък, февруари 29, 2008


Тази снимка е направена от българин.Да, от българин...честно казано Никола Борисов е един от хората, които уважавам без да познавам лично.Неговите творби ( снимки са онези "неща" в "Труд", "24 часа" и др. жълти издания ) имат - поне за мен - част от онази магия на най-красивия миг, която го увековечава.Не зная как, не зная защо, но неговите кадри имат вълшебно въздействие върху мен.Те просто изместват гамата на възприятието в толкова топли нюанси, че не мога да облека усещането в подходящи думи.Аз дори и не желая това, просто искам да споделя емоцията, красотата извираща от лентите на г-н Борисов.

_________________

Никола Борисов a.k.a. Borissov

1 коментар:

Unknown каза...

Здравей, Костадине!
Благодаря ти за страхотните думи, не можеш да си представиш колко се кефя, че скромните резултати от фотографските ми напъни предизвикват такива емоции у зрителя. Благодаря ти сърдечно. Напоследък правя по-сюрреалистични неща от тази снимка, но и до ден-днешен е една от фаворитите ми, още повече, че Силвия е най-любимият ми модел евър :-)
Поздрави от слънчева Италия, желая ти всичко най-хубаво!!!

Никола