Търсене в този блог

неделя, април 06, 2008

?

Като цяло този блог трябва да приютява мислите, които обичам - по-конкретно тези мои мисли, които обичам.При прегледа ми сега обаче забелязвам, че не е точно така...тази дупка ще бъде запълнена.

Сънувах дъжд( наистина валеше вън ), сънухав квартала си, купих си два моркова от пазара - единия нормален, оражев, другия бе червен - и тръгнах към къщи.Сетих се, че колата ми е останала от другата страна на пешеходния мост( от страната от към съдебната палата, не от към Четвъртък пазара ).Исках да мина, но не ме пуснаха под моста.Имаше заграждение с мрежа и стар човек с куче.То ме захапа за ръката...после стана на жена, красива жена, чието лице не видях.Тя си тръгна слизайки в подлез - водещ към поделението.Стария човек ме посъветва да се кача на моста...а той бе така сюреалистичен.Целия извит и сякаш продъжаващ да се върти по надлъжното си сечение( пак по него усукан ).Не видях основи, бе във въздуха.Послушах човека.С лек отскок се качих, хващайки се за един от парапетите - все едно 6-7 моста се бяха слели в един.Чувах гласа на пазача долу.Лутах се, видях врата.После светещ обект свободно летящ във въздуха, сякаш бе голяма издължена крушка, накрая завършваща като чаша със столче.Хванах се за това нещо и станах лек, то ме понесе из въздуха.Събуждане...

Какво ли ще излезе от тези мои нощи без здрав сън...

Междувременно един спомен от малко по-далечното минало:

"Истинската жена, да го знаеш, повече се радва заради радостта, която дава, отколкото заради радостта, която получава от мъжа."

Алексис Зорбас

Една гениална книга, която ми даде толкова много.

Няма коментари: