Търсене в този блог

вторник, април 01, 2008

Още малко

Последния ред от предния текст не е достатъчно ясен контекстуално( поне за мен ).Говоря за цялостни изказ, който диктувам тук.

Една част от разговор ще цитирам...

Д.Г. - Положил си оръжието тази вечер...
К.Д. - Оръжието е опасно...
дори за мен в момента.Твърде е остро ...може да си нанеса някой удар...който дълго ще кърви.Нямам нужда от това сега.Добре съм го положил в сигурността на гранита.

Не зле получила се фигура визираща интелекта и ясната мисъл.Наистина понякога е добре човек да не анализира, да не премисля.Да се опита да е малко по-линеен.Да си наложи малко сива гама, не да търси отликите на нюанса...но струва ли си.Колко компромиса правят вече другиго, а не теб!?Може би всеки от нас е изтъкан от компромиси...така казват.Те лъжат.За мен грешат.Не можеш да си личност на компромиса.Не можеш да си личност и да предпочетеш компромиса.Да, никога няма да срещнеш недоволство, гняв, ярост...ще срещнеш ли уважение?От такива като теб има ли стойност то?

А "ГП" не знае почивка...

1 коментар:

Unknown каза...

„ГП” Гошо от Почивка ли визира?

Не за това съм тук обаче, а за да дам моите 2 стотинки, както казват американците.

Ако си напълно безкомпромисен, ставаш фундаменталист и рушиш света. Готовността за компромис с всичко, те прави конформист и не създаваш нищо. И както във всичко, нужен е баланс – вътрешна хармония, струяща навън.