Търсене в този блог

понеделник, март 31, 2008

Без ясна идея...

Пиша дори в момента без такава.Разглеждах днес( и в момента ) един чужд блог...Каква стойност има той?Това не е писано слово така както аз го обичам и обожавам.Всичко е преходно, но това тук е...не съм сигурен за фигурата в която искам да го облека.То е прекалено крехко.Един клавиш го дели от забвението.Пише се леко( аз поне пиша леко ), не така обмислено като при хартията и мастилницата( пак в мен са вероятно причините ).Никога няма да приема тази форма на авторство, а се считам твърде низш за другата.Така умря началото на един роман преди повече от година и половина.Немърливост, несугурност.Уплаха, но от какво, от кого?Винаги съм считал, че пиша за себе си - само за себе си.Толкова мерен текст остана само мой и на звездите в нощите, но той принадлежеше нам и никому.Така вярвах, така вярвам и сега.Сега, обаче, има и колебания.Чувствам, че нещо липсва.Онова, което ще позволи на мисловните реки да се влеят едно цяло.То ще ме пречупи.Не мога да бъда още дълго така, както съм сега.Ще видим прав ли ще изляза.Твърде често в живота ми твърденията ми са верни.Късмет или наглост?Аз съм нагъл, но защото знам, че ще съм прав.Ако ли не, то съм сколен да призная, че съм сгрешил и да понеса последствията за това.Да пропусна момента обаче, да премълча - това знам, че не се връща, не се изкупва.За него може само да се съжалява - съжалението е безплатно, в големи количества и безполезно.
Не ми се пишеше, дори нямах намерение това е насоката.В много от случаите твърдя, че не ми се пише и говори.Така е.А защо излизат толкова думи!?
Г-ца Каламова...дам.Върти ми се из мислите.Тежко е да се притесняваш за някого и това дали той е добре, но определно не ти е по-тежко от колкото му е на самия него.Дали?Оставяме място за...ха как беше термина - така става като не се внимава в часовете по литература.Ами да речем място за лирическо отстъпление( за щастие Гугъл има доста отговори и той ест. посочи, че не е това термина, наистина жалка картинка е човек, който не може да изрази сам мислите си;да речем, че по-скоро имам предвид допълнение на по-късен етап, но смешно е - вместо с малко повече думи, сремеж към висота на изказа ?, за кого)?Освен за нея и други спохождат мислите ми, за жалост някои си ги присвояват всичките.Нищо хубаво няма в един мъж, който не си е сам господар.
Стига толкова за днес( със смисъл вчера ( интересно е защо формата почти винаги...и аз не знам каква, нещо не ми допада в нея - визирам формата на изказ )).

1 коментар:

Unknown каза...

Отказа се от Ubuntu, само защото не успя да си настроиш колоните. Отказа се от романа, защото те е страх от "хартията и мастилницата".

Кааал-пазанин!

С малко повече усърдие можеше да пишеш първа глава на Ubuntu-вския си компютър докато слушаш музика на уникалните си 5.1.