Търсене в този блог

понеделник, януари 26, 2009

Kosta says: Но не е мой тип мисленето й( за лице не адресирано по-долу в разговора ), не мисля, че такъв човек би ме доизградил като личност.
Това звучи отвратително егоистично, но точно това търся.
Всичко друго е секс.
Вече мисля, че виждам до къде мога да стигна сам в живота си, като реални преживявания и концепции... за да продължа напред е нужно да съм с някого.Но с правилния човек.
( ех, че хубаво го казах )
s says: много литературно
Kosta says: Стряскащо е колко ясни идеи имам за живота, предвид колко малко съм живял и колко малко успявам да ги реализирам.
Слаба личност съм, а търся точно обратното.И мисля, че съм я намерил.Жена еманация на думата, на волята която налага.Само, че не й достига увереност, вярва в себе си.Аз мога да й дам това, а от нея искам твърдостта й спрямо мен.Просто, ясно...и извън обхвата ми.
s says: слаба личност си ?
Kosta says: Ами да.Мисловно не познавам предели, но мотивационно, когато трябва да прилагам, реализирам...имам винаги нужда от стимул... от дума, жест.Твърде съм себичен, егоистичен, горделив.Нямам реален противовес в живота си.

Разгорова е проведен вечерта на 24 срещу 25.01.09 г.

Няма коментари: